Lipiec 2021
P W Ś C P S N
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

KONKURS PLASTYCZNY
„Moja Baranowska Ziemia”
Wójt Gminy Baranów zaprasza uczniów szkół podstawowych z terenu Gminy Baranów do wzięcia
udziału w konkursie plastycznym organizowanym z okazji Światowego Dnia Ziemi.
Prace konkursowe powinny przedstawiać to jak dbamy LUB możemy zadbać o środowisko
naturalne w naszej gminie.
Celem konkursu jest popularyzacja wśród dzieci i młodzieży tematyki ekologicznej, rozwijanie
zainteresowań przyrodniczych oraz wiedzy o Naszej Gminie.
Prace należy wykonać samodzielnie w dowolnej technice np.: pastele, kredki, kreda, farby, tusz,
witraż, wydzieranki itp. Prace wykonujemy na płaskiej powierzchni nie mniejszej niż A4 i nie większej
niż A3.
Termin składania prac konkursowych: 19.04.2021 – 04.05.2021.
Prace konkursowe uczniowie składają w sekretariacie swojej szkoły.
Rozstrzygnięcie konkursu: 05.05.2021
O terminie i miejscu wręczenia nagród uczestnicy zostaną powiadomieni telefonicznie.
Poprawnie złożona praca musi zawierać imię i nazwisko autora z dopiskiem „Moja Baranowska
Ziemia”, klasę do której uczęszcza, nazwę szkoły oraz dane kontaktowe.
REGULAMIN KONKURSU : „Moja Baranowska Ziemia”.
1.Organizator.
Wójt Gminy Baranów oraz Dyrektorzy placówek oświatowych Gminy Baranów.
2.Organizacja.
– tematem prac konkursowych jest: Nasza Mała Ojczyzna – Gmina Baranów i ochrona środowiska.
– konkurs skierowany jest do uczniów szkół podstawowych znajdujących się na terenie gminy
Baranów
3.Przebieg oraz Warunki Konkursu.
a/. Konkurs przeprowadzony będzie w trzech kategoriach wiekowych:
– klasy I-III
– klasy IV-VI
– klasy VII-VIII
b/.Prace należy wykonać samodzielnie w dowolnej technice np.: pastele, kredki, kreda, farby, tusz,
witraż, wydzieranki itp.
c/.Prace należy wykonać na płaskiej powierzchni nie mniejszej niż A4 i nie większej niż A3.
d/.Każdy uczestnik konkursu może wykonać tylko jedną pracę.
e/.Prace przestrzenne oraz w formacie innym niż podany w regulaminie nie będą brały udziału w
konkursie.
f/.Każda praca na odwrocie musi zawierać następujące informacje :
-nazwę konkursu
-imię i nazwisko autora
-nazwę szkoły oraz klasę do której uczęszcza autor
-tel. kontaktowy do prawnego opiekuna.
g/.Wykonane prace należy dostarczyć do swoich szkół w godzinach pracy sekretariatu.
4.Skład Komisji Konkursowej.
-Wójt Gminy Baranów
-Sekretarz Gminy Baranów
-Inspektor d/s Ochrony Środowiska Gminy Baranów
-Przedstawiciel Rady Gminy Baranów
5. Konkurs realizowany będzie w terminie 19.04.2021 – 04.05.2021.
Prace należy składać w szkołach i zgłaszać do 04.05.2021 włącznie. Po tym terminie prace
konkursowe nie będą przyjmowane.
6. Rozstrzygnięcie konkursu oraz wyłonienie laureatów nastąpi 5.05.2021.
7. O terminie i miejscu wręczenia nagród uczestnicy zostaną powiadomieni telefonicznie.
8. Wszystkie prace można będzie oglądać na wystawie prac. O miejscu, terminie i sposobie ekspozycji
organizator powiadomi w dogodnym terminie.
9. Udział w konkursie jest równoznaczny z wyrażeniem przez opiekunów prawnych autorów prac,
zgody na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29.08.1997r z późniejszymi
zmianami. Ponadto udział w/w konkursie jest równoznaczny z wyrażeniem do wykorzystywania
wizerunku autorów prac konkursowych przez organizatorów.
Osobą odpowiedzialną za przygotowanie i przeprowadzenie konkursu plastycznego jest Gminny
Animator Sportu i Kultury Robert Błaszczyk tel. 46 858 13 50 mail: robert-trener@wp.pl

Moja